Nawigacja

Zmniejsz rozmiar czcionki Zwiększ rozmiar czcionki Wersja dla osób słabowidzących
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
Kliknij, aby zamknąć powiadomienie z informacją o wykorzystywaniu cookie
obrazek ozdobny Logo BIP obrazek ozdobny
Urząd Gminy Rajcza

Wyszukiwarka

Menu główne

Dane Podmiotu
znacznik ozdobny Informacje ogólne
znacznik ozdobny Władze gminy
znacznik ozdobny Rada Gminy
znacznik ozdobny Referaty
znacznik ozdobny Gmina Rajcza
znacznik ozdobny Sposoby załatwienia spraw
Spis podmiotów
znacznik ozdobny Jednostki Organizacyjne
znacznik ozdobny Jednostki pomocnicze
Menu przedmiotowe
znacznik ozdobny Prawo lokalne
znacznik ozdobny Ogłoszenia
znacznik ozdobny Konsultacje społeczne z mieszkańcami gminy
znacznik ozdobny Ochrona środowiska
znacznik ozdobny Zagospodarowanie Przestrzenne
znacznik ozdobny Oświadczenia majątkowe
znacznik ozdobny Budżet
znacznik ozdobny Konkurs na stanowisko Dyrektora Szkół i Przedszkoli
znacznik ozdobny Zamówienia publiczne
znacznik ozdobny Praca w Urzędzie
znacznik ozdobny Zamówienia publiczne - ewidencja
znacznik ozdobny Zamówienia publiczne archiwum
znacznik ozdobny Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej
znacznik ozdobny Wybory
znacznik ozdobny Referendum
znacznik ozdobny Zgromadzenia
znacznik ozdobny eUrząd
znacznik ozdobny ePUAP
Inne
znacznik ozdobny Organizacje pozarządowe
Informacje o BIP
znacznik ozdobny Instrukcja obsługi
znacznik ozdobny Redakcja biuletynu
znacznik ozdobny Informacje wyłączone
znacznik ozdobny Objaśnienia skrótów
znacznik ozdobny Pełna historia zmian
znacznik ozdobny BIP ARCHIWUM
 

Treść strony

Referaty Kliknij, aby wydrukować bieżącą stronę
Nazwa
Referat Społeczno - Obywatelski

Adres
Urząd Gminy Rajcza - Parter
Pokój nr 3
Kontakt
Telefon
33 8643 155 w. 26
Samodzielne stanowiska
Działalność Gospodarcza - Pani Teresa Sporek
Samodzielne stanowiska
Ewidencja Ludności - Pani Janina Żabnicka
Opis
Do zadań ewidencji ludności należą sprawy:

- Rejestracja danych w rejestrze PESEL i rejestrach mieszkańców,
- Przyjmowanie wniosków o nadanie numerów PESEL od osób obowiązanych na podstawie odrębnych przepisów do posiadania numeru PESEL,
- Prowadzenie czynności związanych z wykonywaniem obowiązku meldunkowego obywateli polskich,
- Prowadzenie czynności związanych z wykonywaniem obowiązku meldunkowego cudzoziemców,
- Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania, uchylenia materialno-technicznej czynności zameldowania i wymeldowania,
- Wydawanie zaświadczeń w sprawach meldunkowych,
- Sporządzanie wykazów na potrzeby szkół oraz rejestracji osób na potrzeby prowadzenia kwalifikacji wojskowej,
-Prowadzenie i aktualizacja stałego rejestru wyborców,
- Udostępnienie danych z rejestru mieszkańców oraz rejestru zameldowania cudzoziemców,
- Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie odmowy udostępnienia danych osobowych.

Do zadań działalności gospodarczej należą sprawy:

- Przyjmowanie wniosków o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej w zakresie nowego wpisu, zmiany, zawieszenia, wznowienia, wykreślenia wpisu w CEIDG,
- Wydawanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką,
- Wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholi.

Dowody Osobiste:

- Obsługa Rejestru Dowodów Osobistych z zakresu wymiany i unieważnienia dowodu osobistego,
- Wydawania zaświadczeń o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego,
- Udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych,
- Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie odmowy udostępnienia danych osobowych z RDO,
- Udostępnianie dokumentacji związanej z dowodami osobistymi,
- Wydawanie decyzji administracyjnych o odmowie wydania dowodu osobistego,
- Wydawanie decyzji administracyjnych stwierdzająch nieważność dowodu osobistego.
Pliki
Szczegóły publikacji...
    Data ost. zmiany: 14 czerwca 2018
    Wszystkie zmiany
Licznik odwiedzin: 198313 Strona Urzędu Oficjalna strona o BIP

Wróć na początek strony